Informatie pagina's maken

In de cliëntomgeving kun je informatiepagina's maken. Deze informatiepagina's kun je aan alle cliënten tonen die toegang hebben tot de cliëntomgeving. Ook is het mogelijk bepaalde menu-items en/of pagina's alleen voor bepaalde cliëntgroepen beschikbaar te maken.

Menu aanmaken

Je start met het aanmaken van de menu-items. Deze menu items worden in de cliëntomgeving getoond in het linkermenu onder 'Dashboard'.

  1. Klik op Instellingen --> Communicatie --> Cliëntomgeving.
  2. Klik rechts op Eigen pagina's --> Menu-item toevoegen.
  3. Geef het menu-item een naam en icoon, en selecteer eventueel cliëntgroep(en) die toegang mogen hebben tot dit menu-item.

  4. Klik op 'Opslaan'.

Herhaal bovenstaande stappen als je meerdere menu-items wilt toevoegen.

Pagina's aanmaken

Hierna maak je de pagina's aan. Deze pagina's komen altijd onder een menu-item te staan.

  1. Klik op 'Wijzig' achter het menu-item waar je pagina's aan wilt toevoegen.
  2. Klik op 'Pagina toevoegen'.
  3. Geef de pagina een titel en bouw de pagina op.

  4. Je kunt teksten en afbeeldingen toevoegen op de pagina. Tevens is het mogelijk om een video te embedden. Deze video dien je dan op bijvoorbeeld Youtube of Vimeo te uploaden.
  5. Als je klaar bent, klik je op 'Opslaan'. De pagina is nu gepubliceerd en zichtbaar in de cliëntomgeving.

Nog hulp nodig? Contact Contact