Informatie pagina's maken
In de cliëntomgeving kun je informatiepagina's maken. Deze informatiepagina's kun je aan alle cliënten tonen die toegang hebben tot de cliëntomgeving. Ook is het mogelijk bepaalde menu-items en/of pagina's alleen voor bepaalde cliëntgroepen beschikbaar te maken.
Menu aanmaken
Je start met het aanmaken van de menu-items. Deze menu items worden in de cliëntomgeving getoond in het linkermenu onder 'Dashboard'.
- Klik op Instellingen --> Communicatie --> Cliëntomgeving.
- Klik rechts op Eigen pagina's --> Menu-item toevoegen.
- Geef het menu-item een naam en icoon, en selecteer eventueel cliëntgroep(en) die toegang mogen hebben tot dit menu-item.
- Klik op 'Opslaan'.
Herhaal bovenstaande stappen als je meerdere menu-items wilt toevoegen.
Pagina's aanmaken
Hierna maak je de pagina's aan. Deze pagina's komen altijd onder een menu-item te staan.
- Klik op 'Wijzig' achter het menu-item waar je pagina's aan wilt toevoegen.
- Klik op 'Pagina toevoegen'.
- Geef de pagina een titel en bouw de pagina op.
- Je kunt teksten en afbeeldingen toevoegen op de pagina. Tevens is het mogelijk om een video te embedden. Deze video dien je dan op bijvoorbeeld Youtube of Vimeo te uploaden.
- Als je klaar bent, klik je op 'Opslaan'. De pagina is nu gepubliceerd en zichtbaar in de cliëntomgeving.