Praktijkinformatie bijhouden en delen

Bij Instellingen > Algemeen > Bedrijfsgegevens > Mijn praktijk kun je eenvoudig interne praktijkinformatie bijhouden en delen met andere gebruikers.

Artikelen aanmaken

Om artikelen toe te voegen ga je als volgt te werk.

  1. Klik op Instellingen > Algemeen > Bedrijfsgegevens.
  2. Klik op de tab 'Mijn praktijk'.
  3. Klik op 'Artikel toevoegen' om een nieuw artikel aan te maken.
  4. Vul de titel in, stel in voor wie het artikel toegankelijk is en maak de tekst voor het artikel.
  5. Klik op 'Opslaan' als je klaar bent.

Voeg op dezelfde manier andere artikelen toe.

Artikelen bekijken

De artikelen zijn voor alle gebruikers die je toegang hebt gegeven beschikbaar. Ze vinden deze in MijnDiAd rechtsboven onder de eigen naam -> Mijn praktijk.

Elk artikel wordt als een tab getoond:

Artikelen wijzigen

Artikelen kunnen alleen worden bewerkt door Hoofdgebruikers en gebruikers met rechten om de instellingen aan te passen.

  1. Klik op Instellingen > Algemeen > Bedrijfsgegevens.
  2. Klik op de tab 'Mijn praktijk'.
  3. Klik op 'Wijzig' achter het artikel dat je wilt aanpassen.
  4. Voer de wijzigingen door en klik op 'Opslaan'.

Link naar praktijkbestand toevoegen

Je kunt ook een link opnemen naar een algemeen praktijkbestand. Klik tijdens het bewerken van het artikel op 'Bestand invoegen' om een algemeen praktijkbestand als link toe te voegen.

Bijlage toevoegen aan artikel

Het is mogelijk een bijlage aan het artikel toe te voegen. Klik daarvoor onderin op het vak of sleep het bestand erin.
Let op, deze optie is pas zichtbaar bij het bewerken van een artikel (niet bij het toevoegen van een nieuw artikel).

Nog hulp nodig? Contact Contact