Hoe kan ik een afspraak verwijderen uit de agenda?
Consult verwijderen
Het verwijderen van een afspraak doe je door de afspraak aan te klikken (vanuit de agenda of het cliëntdossier) en vervolgens te klikken op 'Opties' en 'Verwijder consult'.
Afgezegd / Niet gekomen consult
In plaats van een consult te verwijderen kun je deze in het blokje Facturatie ook op 'Op tijd afgezegd' of op 'Niet gekomen / te laat afgezegd' instellen. Het consult blijft dan bewaard in de agenda en het cliëntdossier.
Reeds gefactureerde consult wijzigen
Je kunt bij een reeds gefactureerd consult een aantal zaken wijzigen. Denk daarbij aan de datum, tijd of behandelaar. Let op: De factuur wordt daarmee niet gewijzigd! Als je bijvoorbeeld een traject hebt gepland dat al is gefactureerd, dan kun je een losse afspraak uit dat traject verzetten zonder de factuur eerst te crediteren. Op de factuur blijft nog steeds de oorspronkelijke datum staan.
Als je een afspraak hebt gemaakt waarbij de factuur onjuiste informatie bevat dien je de factuur te crediteren. Zie voor de uitleg hierover: Factuur crediteren.