Cliënt zonder e-mailadres invoeren

Ook cliënten zonder e-mailadres kun je prima in MijnDiAd invoeren. De cliënt kan dan natuurlijk niet zelf gegevens aanvullen of vragenlijsten invullen. Maar je kunt het dossier van de cliënt prima bijhouden in MijnDiAd.

Cliënt zonder e-mailadres toevoegen

  1. Klik op Cliënten
  2. Klik rechtsboven op 'Cliënt toevoegen'
  3. Vul de naam, het adres, telefoonnummer etc. in
  4. Zet het vinkje bij 'Factuur mailen' uit 

  5. Zet het vinkje bij 'Uitnodiging versturen om gegevens aan te vullen' uit 

  6. Klik op Opslaan

Vragenlijsten, akkoordverklaringen, bevestigingen, herinneringen

Omdat er geen e-mailadres is, zul je de vragenlijsten zelf moeten invullen voor de cliënt. Of je kunt de cliënt een print van een lege vragenlijst geven en deze als bestand aan het dossier toevoegen. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld de privacyverklaring van de praktijk, zorg dat je het akkoord van de cliënt ook vastlegt, bijvoorbeeld middels een handtekening.

De cliënt zal ook geen afspraakbevestigingen en herinneringen ontvangen. De factuur kun je na het consult direct printen.

Nog hulp nodig? Contact Contact