Opzeggen
Wil je MijnDiAd opzeggen? Wat jammer! Uiteraard horen we graag de reden waarom je wil opzeggen. Jouw feedback gebruiken we dan om MijnDiAd verder te ontwikkelen en verbeteren.
Opzegtermijn
- De opzegtermijn is 1 kalendermaand. Dit betekent dat als je bijvoorbeeld op 15 oktober opzegt, het abonnement per 1 december beëindigd wordt.
- Je laatste maandfactuur ontvang je in dit voorbeeld (bij opzegging per 1 december) op 1 november. Mocht je in november nog extra consulturen gebruiken of andere gebruikskosten maken, dan ontvang je op 1 december je laatste factuur.
- Een maand na de opzegdatum worden alle gegevens van de server gewist en kunnen deze niet meer hersteld worden.
Opzeggen
De opzegging kun je zelf doorgeven via de Instellingen van MijnDiAd:
- Klik op Instellingen -> Algemeen -> Abonnement / Modules.
- Klik rechtsboven op de knop 'Wijzig abonnement'.
- Klik op 'Abonnement opzeggen'.
- Selecteer de gewenste opzegdatum, voer de reden van opzegging in en klik op Opzeggen.
Na de opzegging ontvang je een mail van ons en kun je alle gegevens exporteren naar je eigen computer. Een maand na de opzegdatum zullen wij alle gegevens van onze servers wissen.
Opzegging annuleren
Heb je je abonnement opgezegd maar wil je de opzegging annuleren?
- Klik op Instellingen --> Algemeen --> Abonnement / Modules.
- Klik rechtsboven op de knop 'Opzeggen annuleren' en bevestig.
- Activeer eventueel ook de gewenste modules.
De opzegging is geannuleerd en het abonnement loopt weer door.