Ik heb een probleem met inloggen

Geen toegang meer tot MijnDiAd en geen toegang tot de authenticatie app?

  1. Klik in het scherm waar gevraagd wordt om de code op "Geen toegang tot de app? Klik hier". 

  2. Je ontvangt een SMS met een code om eenmalig mee in te loggen en de twee-staps-verificatie opnieuw in te stellen.
  3. Voer de code uit het SMS bericht in en klik op "Inloggen".
  4. Volg de stappen om de twee-staps-verificatie opnieuw in te stellen.

Link om in te loggen

Elke omgeving heeft een eigen link om MijnDiAd te openen. Deze link is als volgt opgebouwd:

https://jepraktijknaam.mijndiad.nl

De link heb je ingesteld bij het activeren van je probeer-omgeving. Je kunt de link terugvinden in je e-mail. Het onderwerp van deze mail is: Welkom bij MijnDiAd!

Let op: zet geen WWW in de adresbalk.

Wachtwoord vergeten

  1. Als je niet meer ingelogd bent en je wachtwoord niet meer weet, klik op het inlogscherm dan op "Wachtwoord vergeten?".

  2. Vul je e-mailadres in. Indien het e-mailadres van een bekende gebruiker is, ontvang je een e-mail met instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen. Als je geen mail ontvangt, dan heb je mogelijk een ander e-mailadres gebruikt. Probeer in dit geval de "Wachtwoord vergeten" optie ook met andere mogelijke e-mailadressen.

Nog hulp nodig? Contact Contact