Ik heb een probleem met inloggen
Geen toegang meer tot MijnDiAd en geen toegang tot de authenticatie app? Of werken de codes in je authenticatie app niet meer?
Klik in het scherm waar gevraagd wordt om de code op "Geen toegang tot de app? Klik hier".
- Je ontvangt een SMS met een code om eenmalig mee in te loggen en de twee-staps-verificatie opnieuw in te stellen.
- Voer de code uit het SMS bericht in in het veld 'Authenticator code' en klik op "Inloggen".
- Volg de stappen om de twee-staps-verificatie opnieuw in te stellen.
- Als je al eerder een MijnDiAd-account had toegevoegd aan je authenticator app en de codes daarvan werken niet meer, dan kun je dit oude account verwijderen uit de app.
Link om in te loggen
Elke omgeving heeft een eigen link om MijnDiAd te openen. Deze link is als volgt opgebouwd:
https://jepraktijknaam.mijndiad.nl
De link heb je ingesteld bij het activeren van je probeer-omgeving. Je kunt de link terugvinden in je e-mail. Het onderwerp van deze mail is: Welkom bij MijnDiAd!
Let op: zet geen www in de adresbalk, maar alleen https://(jepraktijknaam).mijndiad.nl. Dus niet: https://www.(jepraktijknaam).mijndiad.nl.
Wachtwoord vergeten
Als je niet meer ingelogd bent en je wachtwoord niet meer weet, klik in het inlogscherm dan op "Wachtwoord vergeten?".
- Vul je e-mailadres in. Indien het e-mailadres van een bij MijnDiAd bekende gebruiker is, dan ontvang je een e-mail met instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen. Als je geen mail ontvangt, dan heb je mogelijk een ander e-mailadres gebruikt. Probeer in dit geval de "Wachtwoord vergeten" optie ook met andere mogelijke e-mailadressen.