Handmatig e-mail inplannen

Hieronder kun je de stappen lezen voor het inplannen van e-mails aan je cliënten.

E-mail inplannen in cliëntdossier

  1. Open een cliëntdossier en klik onderin op de tab Communicatie.
  2. Klik op 'Verstuur'.
  3. Klik op 'E-mail'.
  4. Maak de mail of selecteer een e-mailsjabloon en pas de e-mail eventueel aan.
  5. Klik op het pijltje naast 'Versturen'.
  6. Klik op 'Inplannen'.

  7. Kies een datum.
  8. Klik op 'Inplannen' om de e-mail in te plannen. De e-mail wordt op de ingestelde datum rond 10:00u automatisch verstuurd.

E-mailsjabloon aanmaken (optioneel)

Je kunt ook een e-mailsjabloon gebruiken voor e-mails die je vaker stuurt:

  1. Maak een e-mailsjabloon aan via Instellingen -> Communicatie -> E-mailinstellingen.
  2. Klik op Sjablonen -> Sjabloon toevoegen.
  3. Maak het e-mailsjabloon. Via de knop '+ Gegevens invoegen' kun je bijvoorbeeld de naam van de cliënt automatisch in laten voegen.
  4. Klik op 'Opslaan' om het e-mailsjabloon op te slaan.

Nog hulp nodig? Contact Contact