E-mailnotificaties voor cliënten
Indien je de module Cliëntomgeving gebruikt kun je instellen dat cliënten notificaties via de mail ontvangen in de volgende situaties:
- Nieuwe rapportage toegevoegd
- Nieuwe notitie toegevoegd
- Nieuw document toegevoegd
- Nieuw bestand toegevoegd
De e-mail notificaties worden elk uur verstuurd. Er kan hierdoor enige vertraging zitten in het moment van toevoegen van nieuwe gegevens en het moment dat de e-mail verstuurd wordt.
E-mail notificaties inschakelen
- Klik op Instellingen -> Communicatie -> Cliëntomgeving.
- Klik rechts op Notificaties.
- Schakel de gewenste notificaties in.
Notificatie e-mail aanpassen
De standaard notificatie e-mail kan worden aangepast via Instellingen -> Sjablonen -> E-mail sjablonen. De naam van dit sjabloon is 'Cliënt notificatie'.
Notificaties bij specifieke cliënt uitschakelen
Indien een cliënt geen notificatiemails wil ontvangen kun je deze voor de cliënt uitschakelen.
- Open het cliëntdossier.
- Klik rechtsboven op 'Cliëntomgeving'.
- Zet het vinkje 'Verstuur notificatie e-mails' uit.