E-mailnotificaties voor cliënten

Indien je de module Cliëntomgeving gebruikt kun je instellen dat cliënten notificaties via de mail ontvangen in de volgende situaties:

  • Nieuwe rapportage toegevoegd
  • Nieuwe notitie toegevoegd
  • Nieuw document toegevoegd
  • Nieuw bestand toegevoegd

De e-mail notificaties worden elk uur verstuurd. Er kan hierdoor enige vertraging zitten in het moment van toevoegen van nieuwe gegevens en het moment dat de e-mail verstuurd wordt.

E-mail notificaties inschakelen

  1. Klik op Instellingen -> Communicatie -> Cliëntomgeving
  2. Klik rechts op Notificaties
  3. Schakel de gewenste notificaties in

Notificatie e-mail aanpassen

De standaard notificatie e-mail kan worden aangepast via Instellingen -> Sjablonen -> E-mail sjablonen. De naam van dit sjabloon is 'Cliënt notificatie'

Notificaties bij specifieke cliënt uitschakelen

Indien een cliënt geen notificatiemails wil ontvangen kun je deze voor de cliënt uitschakelen.

  1. Open het cliëntdossier
  2. Klik rechtsboven op 'Cliëntomgeving'
  3. Zet het vinkje 'Verstuur notificatie e-mails uit.

Nog hulp nodig? Contact Contact