Cliëntomgeving instellen

De Cliëntomgeving is een optionele module die gebruikt kan worden om cliënten toegang te geven tot hun eigen dossier. In dit artikel lees je meer over het instellen van de cliëntomgeving.

Module activeren

  1. Ga naar Instellingen --> Algemeen --> Abonnement/Modules --> tab Modules.
  2. Klik op Inschakelen achter de module 'Cliëntomgeving'.

Instellingen Cliëntomgeving

  1. Klik op Instellingen --> Communicatie --> Cliëntomgeving.
  2. Vink de functies aan die je aan jouw cliënten ter beschikking wilt stellen.

  1. Stel bij de tab Opties de gewenste instellingen in.

  1. Stel bij de tab Notificaties de gewenste e-mailnotificaties voor cliënten in.


Kosten module Cliëntomgeving

  • De kosten voor deze module bedragen €10 ex BTW per maand (na de proefperiode). 
  • Via Instellingen --> Algemeen --> Abonnement / Modules --> tab Modules kan de module in- en uitgeschakeld worden.
  • De module kun je 14 dagen gratis proberen.

Nog hulp nodig? Contact Contact