Verzonden e-mails, berichten en SMS

Alle door MijnDiAd verzonden e-mails, beveiligde berichten en SMS-jes worden opgeslagen in het cliëntdossier of bij de debiteur/ het contact. 

Cliëntdossier

Je kunt de door MijnDiAd verzonden communicatie terugvinden in het cliëntdossier onder de tab Communicatie.

Door op 'Open' te klikken kan de inhoud van de e-mail, het beveiligde bericht of het SMS bericht worden ingezien. 

  • Bovenin kan gefilterd worden op de soort communicatie (Alles, Berichten, E-mails, Inkomende contacten, Post en SMS).
  • Via het zoekveld kan gezocht worden op onderwerp.

Contacten

De aan de contacten verzonden e-mails en berichten zijn te vinden op de volgende manier:

  1. Klik op 'Contacten' en klik achter het contact waarvan je de communicatie wilt inzien op 'Tonen'.
  2. Onder 'Communicatie' zie je een overzicht van de verzonden berichten, e-mails, inkomende contacten, post en SMS.

Status van e-mails

Hieronder een uitleg van de diverse statussen:

Status Uitleg
In wachtrij De e-mail staat klaar om verzonden te worden. Je hoeft niets te doen, de mail wordt vanzelf verzonden.
Verzonden De e-mail is verzonden naar de ontvanger.
In spam De e-mail is afgeleverd en gemarkeerd als spam. Je hebt hier van MijnDiAd een e-mail over ontvangen.
Geblokkeerd De e-mail is geblokkeerd door de server van de geadresseerde. Je hebt hier van MijnDiAd een e-mail over ontvangen
Opnieuw verzonden De e-mail is opnieuw verzonden omdat deze eerder niet afgeleverd kon worden.

Tot november 2022 was er ook de status 'Afgeleverd'. Deze status is komen te vervallen. E-mails houden nu de status 'Verzonden' tenzij de aflevering mislukt. Als de aflevering is mislukt krijg je hier altijd een bericht over van MijnDiAd.

Nog hulp nodig? Contact Contact