Verzonden e-mails, berichten en SMS
Alle door MijnDiAd verzonden e-mails, beveiligde berichten en SMS-jes worden opgeslagen in het cliëntdossier of bij de debiteur/ het contact.
Cliëntdossier
Je kunt de door MijnDiAd verzonden communicatie terugvinden in het cliëntdossier onder de tab Communicatie.
Door op 'Open' te klikken kan de inhoud van de e-mail, het beveiligde bericht of het SMS bericht worden ingezien.
- Bovenin kan gefilterd worden op de soort communicatie (Alles, Berichten, E-mails, Inkomende contacten, Post en SMS).
- Via het zoekveld kan gezocht worden op onderwerp.
Contacten
De aan de contacten verzonden e-mails en berichten zijn te vinden op de volgende manier:
- Klik op 'Contacten' en klik achter het contact waarvan je de communicatie wilt inzien op 'Tonen'.
- Onder 'Communicatie' zie je een overzicht van de verzonden berichten, e-mails, inkomende contacten, post en SMS.
Status van e-mails
Hieronder een uitleg van de diverse statussen:
Status | Uitleg | |
In wachtrij | De e-mail staat klaar om verzonden te worden. Je hoeft niets te doen, de mail wordt vanzelf verzonden. | |
Verzonden | De e-mail is verzonden naar de ontvanger. | |
In spam | De e-mail is afgeleverd en gemarkeerd als spam. Je hebt hier van MijnDiAd een e-mail over ontvangen. | |
Geblokkeerd | De e-mail is geblokkeerd door de server van de geadresseerde. Je hebt hier van MijnDiAd een e-mail over ontvangen | |
Opnieuw verzonden | De e-mail is opnieuw verzonden omdat deze eerder niet afgeleverd kon worden. |
Tot november 2022 was er ook de status 'Afgeleverd'. Deze status is komen te vervallen. E-mails houden nu de status 'Verzonden' tenzij de aflevering mislukt. Als de aflevering is mislukt krijg je hier altijd een bericht over van MijnDiAd.