Verzonden e-mails, berichten en SMS

Alle door MijnDiAd verzonden e-mails, beveiligde berichten en SMS-jes worden opgeslagen in het cliëntdossier of bij de debiteur. 

Cliëntdossier

Je kunt de door MijnDiAd verzonden Communicatie terugvinden in het cliëntdossier onder de tab Communicatie.

Door op 'Open' te klikken kan de inhoud van de e-mail, het beveiligde bericht of het SMS bericht worden ingezien. 

  • Bovenin kan gefilterd worden op de soort Communicatie (Alles, Berichten, E-mails, Inkomende contacten, Post en SMS).
  • Via het zoekveld kan gezocht worden op onderwerp.

Contacten

De aan de contacten verzonden e-mails en berichten zijn te vinden via:

  1. Klik op 'Contacten' en klik achter het contact waarvan je de communicatie wilt inzien op 'Tonen'.
  2. Onder 'Communicatie' zie je een overzicht van de verzonden Berichten, E-mails, inkomende contacten, Post en SMS.

Status van e-mails

Hieronder een uitleg van de diverse statussen:

Status Uitleg
In wachtrij de e-mail staat klaar om verzonden te worden, je hoeft niets te doen, de mail wordt vanzelf verzonden
Verzonden de e-mail is verzonden naar de ontvanger
In spam de e-mail is afgeleverd en gemarkeerd als spam, je hebt hier een e-mail over ontvangen
Geblokkeerd de e-mail is geblokkeerd door de server van de geadresseerde, je hebt hier een e-mail over ontvangen
Opnieuw verzonden de e-mail is opnieuw verzonden omdat deze eerder niet juist is afgeleverd

Tot november 2022 was er ook de status Afgeleverd. Deze status is komen te vervallen. E-mails houden nu de status Verzonden tenzij de aflevering mislukt.

Nog hulp nodig? Contact Contact