Tekstverwerker sjablonen voor rapportages, documenten, berichten en offertes
Je kunt zelf eenvoudig tekstverwerker sjablonen voor intakes, rapportages, documenten, beveiligde berichten en offertes toevoegen en bewerken. Met deze sjablonen richt je de dossiers precies zo in als je zelf wilt.
Tekstverwerker sjablonen beheren
Ga naar Instellingen > Algemeen > Sjablonen > Tekstverwerker sjablonen.
Tekstverwerker sjabloon aanmaken
- Klik op '+ Tekstverwerker sjabloon toevoegen' voor het toevoegen van een nieuw sjabloon.
- Kies voor toevoegen 'Uit bibliotheek' of 'Zelf een sjabloon maken' om zelf een sjabloon aan te maken.
- Vul de naam van het sjabloon in, geef op waar het sjabloon beschikbaar moet zijn en maak het sjabloon.
Klik als je klaar bent op 'Opslaan'.
Het nieuwe sjabloon is opgeslagen en kan nu gebruikt worden op de plekken die je hebt aangegeven bij 'Beschikbaar in'.
Tekstverwerker sjablonen gebruiken voor rapportages / notities
- Open een cliëntdossier en scroll naar onderen.
Klik op '+ Sjablonen invoegen' en kies het gewenste sjabloon.
- Je kunt de rapportage nu verder invullen.
Tekstverwerker sjablonen gebruiken in documenten
- Open een cliëntdossier of consult, scroll naar onderen en klik op 'Documenten'.
- Klik op '+ Document maken'.
- In de tekstverwerker klik je op de knop 'Sjabloon invoegen' om een tekstverwerker sjabloon in te voegen.
Maak het document en klik op 'Opslaan' om het document op te slaan of af te drukken.
Sjablonen gebruiken in beveiligde berichten
- Ga naar 'Berichten' en klik op 'Bericht maken'.
Om een sjabloon in te voegen, klik op 'Sjabloon invoegen'.
Sjablonen gebruiken voor offertes
- Ga naar Facturatie > Offertes.
- Klik op '+ Offerte toevoegen'.
- Je krijgt nu een optie te zien om een offertesjabloon te kiezen: