MijnDiAd instellen

Hieronder zijn de stappen beschreven om je MijnDiAd-omgeving in te stellen.

1. Bedrijfsgegevens aanvullen

Klik hiervoor in het linkermenu op "  Instellingen" en klik onder het kopje "  Algemeen" op " Bedrijfsgegevens".

Controleer de gegevens in dit onderdeel en vul aan waar nodig. Klik vervolgens op "Opslaan".

2. Afspraaktypes instellen

  1. Klik in de instellingen op het onderdeel "Afspraaktypes / Trajecten" onder het kopje "Algemeen".  
  2. Klik vervolgens op de tab "Afspraaktypes" en voeg de juiste afspraaktypes toe via de knop "Afspraaktype toevoegen". 

Zie voor meer info: Hoe kan ik de juiste afspraaktypen instellen?

3. Factuursjabloon instellen

  1. Klik op Instellingen >  Algemeen > Sjablonen > Factuursjablonen en klik vervolgens op "Wijzig". 
  2. Kies het gewenste ontwerp, voeg je praktijkgegevens en logo toe. Voeg via "Logo's aangesloten organisaties" de logo's van je beroepsvereniging(en) toevoegen. 
  3. Als je klaar bent, klik dan onderaan op "Opslaan".

Zie voor meer info: Factuursjablonen instellen

Mocht het instellen niet lukken, mail ons dan gerust een voorbeeld van jouw factuur dan helpen we je hierbij. Mailen kan als je bent ingelogd in MijnDiAd via het oranje vraagteken links onderin het scherm, of via support@mijndiad.nl.

4. E-mail sjablonen

Personaliseer de e-mails die aan cliënten verstuurd worden.

  1. Klik op Instellingen > Sjablonen > E-mail sjablonen.
  2. Klik op "Wijzig" achter de e-mails en pas naar wens aan. Klik na het wijzigen altijd op "Opslaan" om de wijzigingen op te slaan.

Nadat je deze instellingen hebt doorlopen kun je aan de slag met het toevoegen van cliënten en het plannen van afspraken.

Klik hier om de kennisbank te bezoeken met meer uitleg artikelen.

Nog hulp nodig? Contact Contact